fredag 23 september 2011

Ändrade planer

Jag som har städat och fixat hela dagen inför kvällen då några kompisar skulle komma över på ett lite vinmys och kolla på inredning. Under dagen är det fler och fler som ringt och avbokat så till slut var det bara 2 gäster kvar.... så typiskt men eftersom jag inte hade några andra planer så såg jag ändå positivt på kvällen och började t.o.m. kolla på drinkrecept. När mannen och barnen är borta dansar mamman på bordet ;-)

MEN så ringer min vän Kina och frågar om jag vill följa med på Lena Philipsson på Cirkus och det vill jag såklart men taskigt att ringa och boka av de andra två.... ÅNGEST! Jag kollade med dem om det var ok och det var det så nu sprättar Kina och jag champagnen och går på Cirkus istället! Hon kom precis och jag ska bjuda på lite god pasta innan vi åker iväg.


Inga kommentarer: