torsdag 25 augusti 2011

Krupp

Jaha, då var man musiker"änka" igen.... Jocke åkte i morse och den här helgen är det Vetlanda, Nybro, Ystad och Hässleholm som gäller för honom. Smilla har gjort mig sällskap hemma hela dagen då hon vaknade av ett kruppanfall i natt och kippade desperat efter luft i över en halvtimme ute på balkongen. Fy vad det var läskigt, det har aldrig hänt förr och jag trodde heller inte att det skulle hända eftersom det är vanligast att man får det när man är mellan 1 - 3 år. Hon hostade och snorade och var så hes så hon inte kunde prata efteråt. Det kan komma i natt också så jag kommer att ligga på helspänn har jag en känsla av men jag hoppas verkligen hon slipper.

Bion Bridesmaids igår var rolig om än lite "too much" i vissa scener. Det var lite för mycket kräk, bajs och sexscener för min smak men den var underhållande och om man inte är allt för pryd så kan jag rekommendera den. Skönt att jag såg den efter mitt eget bröllop och inte före ;-)







Inga kommentarer: