onsdag 31 augusti 2011

Buzzador

Jag anmälde mig för ca. 2 år sen till att bli en Buzzador. Det betyder att man då och då får hem grejer gratis som man ska prova och sen recensera. Under dessa två år har jag fått prova kaffe, te, sminkborttagningsprodukter, duschkräm, lusmedel, smoothie, blöjor, ansiktskrämer och Natusan-produkter. 

Den här gången kom det ett tungt paket på posten och när jag öppnade det var det fullt av Vanish-produkter. 

Nämligen mer exakt 7 olika Vanish-produkter. Vanish är ett fläckborttagningsmedel som hjälper till att ta bort fläckar på textil på ett skonsamt och miljövänligt sätt - allt från uppenbara fläckar till de små som du kanske inte ser innan tvätt.

Jag återkommer om ett tag när jag hunnit testa produkterna om vilket resultat jag fått och om jag kan rekommendera dessa :-)

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Det är jätte roligt och om du också vill bli en buzzador, klicka här så blir du värvad av mig, jag har användarnamn ”ape” hos Buzzador.

Inga kommentarer: