söndag 19 januari 2014

Living and Room SS2014

Igår var jag på Radisson Blu Arlandia hotell tillsammans med Living and Rooms huvudkontor och mitt team. Vi gick igenom nya kollektionen och Janeth pratade om trender och upplevelseshopping medan Johan pratade säljtips. Tror att hela teamet gillade den nya kollektionen och det är inte konstigt för det är (som jag säkert säger varje ny kollektion) den bästa hittills :-)


Mycket guld och koppar som jag gillar plus härliga detaljer! Kommer skriva mer framöver om de olika kollektionerna så håll utkik! Nya katalogen hittar ni här:
http://multi.mediapaper.nu/?PubId=9C851337BB761162EC02DEFB69252834

Om ni ser något ni gillar, passa på att beställa genom mig före den 31/1 så får ni ett fint Casablanca fat värde 399 kr på köpet! Ni kan även boka en visning genom att maila mig! Glöm inte heller att gilla Living and Room Stockholm på Facebook!

1 kommentar:

dianasdrömmar sa...

Spännande med ny kollektion kram Diana