måndag 12 februari 2018

Sista måltiden - Korvstroganoff

Nu ska jag presentera den sista rätten i vår matkasse från Matkomfort. Det blev den klassiska maträtten korvstroganoff. I matkassen fanns Roslagsfalukorv, gul lök, stroganoffsås, ekoris och ekoäpplen.
Jag behövde bara skära korven i stavar, steka tillsammans med lökklyftor och sen tömma över den färdiga såsen och låta koka upp. Äpplet skar jag i klyftor och serverade tillsammans med riset. Det gick så fort och det var så enkelt och gott så jag glömde fota när jag la upp maten så det får bli en lite mindre aptitlig bild ;-)
I samarbete med Matkomfort har jag fått en kod att dela med mig av till er som är sugen att testa en matkasse. Ange bara kod Niehoff så får du 150 kr i rabatt i upp till 4 leveranser. De har ingen bindningstid så du kan börja med bara en vecka om du vill men kom ihåg att du måste avsluta med 7 dagars framförhållning. Allt detta och vilka orter de leverera till hittar du på deras hemsida, www.matkomfort.se

Inga kommentarer: