torsdag 8 januari 2015

Slipp fula sovrynkor och frissigt hår!

Trivs du i ditt sovrum? Sover du skönt i din säng? Det är ju viktigt att man gör det och det har jag även skrivit om förr här i bloggen då jag gillar sovrum och att sova ;-)

Själva är vi fortfarande på sängjakt och jag hoppas snart att vi hittar en säng som vi fastnar för, den ska ju vara både skön, snygg och prisvärd :-) Några tips?


Sen har jag den sista tiden lyxat med att sova på silkesörngott från MellyMoon! Det kan jag verkligen rekommendera för det är fantastiskt för hud och hår! Jag vaknar aldrig längre med fula sovrynkor i ansiktet, inget frissigt hår och silke absorberar inte nattkrämen såsom bomull gör.
Silke är även temperaturreglerande och allergivänligt!
Så om du vill sova lyxigt och gott så ska du satsa på MellyMoon som har 100% Charmeuse Mulberry silke av högsta kvalité!

1 kommentar:

Desirée Larsen sa...

Carpe Diem har vi - och är otroligt nöjda. Barnen har Tempur, som är de är ruskigt sköna att sova i. Tempurkudde är det bästa inköpet någonsin - från att ha vaknat varje natt med otroligt nacksmärta (efter en tidigare bilolycka) så kan jag sova hela nätterna nu med tempurkudden, underbart.

Finns många sängmärken som är bra, men då man ändå tillbringar otroligt stor del av dygnet i sängen anser jag att det är värt att investera lite extra i just sängen.