onsdag 22 maj 2013

Familjen Teletubbies

Jag behöver nya skor! Behöver både snygga Ballerina skor och sen några tuffare festskor med klack. Jag älskar mina Converse men man kan ju inte gå runt i dem hela tiden :-)

Vi tjejer kör med röda Converse och killarna med bruna och blå. Hela familjen gillar Converse :-)


En annan sak som hela familjen älskar är One Piece! Vi går runt alla 4 här hemma och ser ut som teletubbisar :-) Men min är så varm och Max och Smilla håller på att växa ur sina så det är dags att uppdatera garderoben. Jag tjuvstartade idag med att köpa en sommar One Piece som har korta ben och armar, superskön! Den kommer jag hänga i hela sommaren :-)

Jag skulle lätt kunna spendera hur mycket pengar som helst inne i deras affär på Grev Turegatan här i Stockholm! Man kanske ska önska sig något i Morsdags present? ;-)

Inga kommentarer: