måndag 13 mars 2017

Vilken underbar helg vi har haft!

Vi har haft en fantastisk helg uppe i Hälsingland hos mina föräldrar! Det har varit ett härligt vårväder, solen har värmt samtidigt som snön funnits kvar så att barnen kunnat leka i den. Vi har åkt skoter, kälke, byggt snökojor och snögubbar.
 Underbart när videkissarna slagit ut!
 
Vi bodde inte i vår stuga den här gången utan hos mina föräldrar men självklart var vi ändå där och njöt lite. Den här bilden är från i julas så därför ser den lite vintrigare ut men jag ville ändå visa en bild på den.
Granne med stugan bor min syster och hennes man och nedanför oss finns en sjö som är perfekt att åka skoter på! Passade även på att fotografera några fina gravidbilder på min systerdotter Felicia, längtar så mycket tills den lilla bebben kommer ut!
Nu är vi i Stockholm igen och även här skiner solen så nu ska jag sätta på mig mina solglasögon och bege mig in till city för att äta lite god lunch! Vi hörs snart igen!

1 kommentar:

Mirre - Sweetwords sa...

Så många fina bilder och fin gravidkula =D, så härligt ni haft det