tisdag 7 mars 2017

Gör en hudvårdsprognos med Nivea

Idag snöar det här i Stockholm igen! Jag vill ju ha vår nu! Innan jag slår upp ögonen på morgonen så vet jag att det är kallt och troligtvis snö ute för hela huden stramar! Min hud är väldigt känslig mot kyla och behöver verkligen mer fukt vinterhalvåret! Mest känsliga är fötter, händer och ansikte! Eftersom jag vet att jag har en känslig hud så gjorde jag testet "hudvårdsprognosen" som är ett test som NIVEA tagit fram i samarbete med Elin Fagerberg. Du hittar testet på NIVEAS hemsida. När jag gjorde testet så fick jag följande meddelande:
"Tack för ditt deltagande i Hudvårdsprognosen med NIVEA! Enligt dina svar så har du hud som ibland kan kännas stram och torr, speciellt nu på vintern. Du känner säkert av detta även om det är mildare vinterväder ute som nu. Därför behöver du en lotion som gör huden smidig och följsam och som boostar den med fukt. Produkter som passar bra för dig är NIVEA Express Hydration Body Lotion och NIVEA Smooth Caring Body Lotion. NIVEA Express Hydration Body Lotion är en snabbabsorberande kroppslotion för normal till torr hud med en härlig doft av egyptisk blå lotus, som återfuktar huden med hjälp av Hydra IQ-teknologi. Lotionen absorberas snabbt av huden så att du kan klä på dig direkt efter att du smörjt in dig. NIVEA Smooth Caring Body Lotion är en kroppslotion som passar om du för tillfället har lite torrare hud, återfuktar på djupet och gör huden märkbart mjukare. Det här är en bra produkt om du vill att morgonritualen ska gå snabbt.
Ha en skön dag! Team NIVEA"
Det stämde ju klockrent, testa du med och kolla om testet stämmer på dig!

Inga kommentarer: