tisdag 18 oktober 2016

UnderBara Barnmässan

En gång per år hålls UnderBara Barnmässan i Stockholm och det är Sveriges största barnmässa! Jag tror jag faktiskt att jag har gått i 10 år då jag blev gravid första gången för 10 år sen och startade även upp min blogg då!

Det är en perfekt mässa att gå på när man är gravid eller har småbarn. Mina barn är inte så jätte små längre men jag gillar ändå att gå där och köpa bra bebispresenter till bebisar i min omgivning och jag passar även på varje år att köpa på mig mössor och kläder till mina barn för ofta har utställarna bra mässpriser.

Jag var även i år inbjuden som VIP-bloggare och vi blev bjudna på frukost och lyxiga goodiebags innan vi sen fick gå runt bland utställarna innan det öppnades för allmänheten. Så himla lyxigt att få gå runt utan trängsel och hinna prata med utställarna i lugn och ro och skapa bra bloggsamarbeten.

 
  

 

Inga kommentarer: