lördag 22 oktober 2016

Många godbitar i Testagramboxarna

Jag hinner inte med mig riktigt när det gäller att blogga om de smarta boxarna från Testagram som kommer varje månad för jag vill ju hinna prova alla produkter innan jag skriver om dem. Detta resulterar den här gången med att det kommer recensioner av två boxar samtidigt! Förra månadens Testagram var fylld med många bra produkter och jag gillade mest Surdegskexen från Pågen och Kryptoniterna eftersom godis alltid går hem ;-)


Santa Maria Seekh Kebab Mix ska vi äta i helgen, klassiska Kebabspett som finns på alla Indiska restauranger. Ser fram emot dessa och jag delar med mig av recept senare.


Vi äter mycket mackor så Flora att bre på smörgåsen blev perfekt på smörgåsarna! 100% växtbaserat på raps från Svenska gårdar.
Mjuka Kryptoniter Smultron är ett gott godis med en blandning av surt och salt, dessa blev som sagt favoriter här hemma och dessa kommer vi att köpa fler av!
Weleda-Sea Buckthorn Body Lotion är en ekologisk lotion som stärker hudens barriärfunktion.


Till frukost har det blivit Risenta Frögröt med dadlar och hasselnöt. Väldigt mättande!


Green Choice Jordnötssmör använder vi för att baka goda muffins och recept och mer om det kan ni läsa här: Jordnötssmörmuffins.


ICE Slim Dark Latte Löfbergs Lila är inget för mig då jag har svårt för iskaffe.... men Surdegskexen från Pågen mumsade jag glatt i mig och de var goda tillsammans med lite Arla färskost+kvarg och vindruvor.

Den senaste boxen (oktoberboxen) innehöll inte alls något ätbart utan var till stöd för Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Den innehöll Yes Platinum Original som tydligen ska vara ännu bättre än vanliga Yes Original, jag har diskat med den och ja, kanske är den lite bättre ;-) Lenor Gold Orchid är ett sköljmedel som gör att doften stannar längre och som skyddar dina plagg.Doften av orkidé gillar jag verkligen! Gilette Venus Embrace Snap är en liten och smidig rakhyvel som är perfekt att ha med sig i väskan och den rakar väldigt bra! Always Liners är tunna och flexibla trosskydd som andas och ger en fräsch känsla. Genom att köpa Cancerfondens Rosa Band är du med och bidrar till svensk cancerforskning och ökar medvetenheten av bröstcancer. I år är Rosa Bandet designat av skådespelerskan Alicia Vikander och självklart sitter det redan på min jacka!

Bli prenumerant du med och registrera dig innan den 31 oktober så hinner du få hem oktoberboxen. Vill du vänta till novemberboxen så kan du maila till kontakt@testagram.se. Boxens värde är alltid minst 150-200 kr och du blir kontaktad via mail inför varje leverans.

Inga kommentarer: