måndag 5 september 2016

Testagram - Ett bekvämt och roligt sätt att vara nyfiken på

Nu ska jag visa er vad Testagrams månadsbox innehåller:

Kiviks musteri, lättdryck Vattenmelon - En fräsch somrig dryck som både barnen och vi vuxna gillade.

Svenska Lantchips, gräddfil & lök - Perfekt till fredagsmyset och barnen tömde snabbt påsen!


Till lördagsgodis åt vi Läkerol YUP Melon Sour - Sockerfri och sötad med stevia. Jag gillar smaken av melon och den ger en fräsch smak.
Tutti Frutti Sour - det utbröt ett mindre slagsmål om dessa godingar, alla i familjen ville ha typ alla så det tog slut alldeles för fort :-(
Nellie Dellies Salty Liquorice - Lakritsbitar fyllda med härliga fibrer istället för socker! Äntligen ett godis jag gillar och som innehåller få kalorier! Det betyder väl att man får äta detta godis varje dag i veckan?


Till helgfrukosten provade vi God Morgon Fiberdryck men barnen påpekade att de är för stora för välling och vägrade smaka. Jag och Jocke smakade men är lite skeptiska.... inget för oss tyvärr...

Risenta Proteinflingor - Krispiga flingor som endast innehåller naturliga råvaror. Vi passar även på den och skänker gärna bort till någon som vill prova. Vi är vana sötade flingor och omställningen blev för stor tyvärr...


Santa Maria Enchiladas Spice Mix - Denna har jag inte smakat men tänker göra något gott recept till helgen så då lovar jag att dela med mig av recept och bilder.


Sen fick jag även en värdekupong på en Bravo Boost Chia men har inte hittat någon på mina lokala butiker så ska fortsätta och leta. Den är nyttig och har en smak av kokosvatten och Lime.


Om du vill börja prenumerera på Testagram så är det bara att klicka in på hemsidan www.testagram.se
Om du gillar att upptäcka spännande produktnyheter som lanserats i detaljhandeln så kan jag verkligen rekommendera denna box. Den kostar 99 kr inkl. frakt och har ett värde på minst 150-200 kr.

Inga kommentarer: