torsdag 15 september 2016

Så här blev vår gästtoalett

Jag gillar inte vår gästtoalett, den känns kall, ekig och trist. Vi har nu bestämt att vi ska byta ut handfatet så att vi även får ett skåp under och en ny blandare. Sen vill jag ha en kristallkrona i taket ;-) Men tills det blir gjort så borrade vi upp några kubhyllor på väggen bakom toalettstolen bara så att det skulle hända något på den trista väggen. Jag satte även svart kakeldekor på den mörkblå bården. Nu känns det liiiite mer ombonat men jag ska försöka få in en grön växt också, byta toalettlock och jag tror att det kommer att göra mest skillnad med ett annat tvättställ. Återkommer när det är klart!


Det bästa med kubhyllorna är att jag kan lyfta fram några av mina favoritsaker och det är lätt att variera sig och byta ut. Kubhyllorna har jag köpt på Rusta, och i den ena står mina älsklingsvaser från Jonathan Adler, ljuslykta och vas från Kähler, doftstickor från House of Natalia, ljuslykta från Wik och Walsöe och ljus med horn från ZBH. Tror att jag även ska köpa en murgröna hit så att jag får in lite mer grönt.

Inga kommentarer: