tisdag 13 september 2016

Nyheter i skönhetsvärlden!

När det kommer hem en box fylld av skönhetsprodukter så blir man helt salig av lycka, jag älskar att få hem boxar med produkter som man oftast aldrig testat förut. Det är som julafton varje gång! När jag fick hem TB-Boxen den här gången så blev jag mest glad för Police parfymerna för jag behöver verkligen ny parfym och dessa döskalleflaskor var ju så coola! Jag gillade den manliga parfymen Rebel bäst så det blev en bra present till Jocke, tjejparfymen Rose Blossom doftar citrus, jasmin, lakrits och vanilj och måste sitta på ett bra tag innan den får fram en doft som passar mig.


Ziaja är ingen nyhet men det är en ansiktskräm som verkligen behövs nu på hösten när man tappar sin solbrända hy och man börjar känna sig blek och tråkig. Ziaja ger en naturlig, lätt solbrun ton utan risk för ränder! Ger intensiv fukt och skyddar din hud. 

Hawaiian Tropic after sun body butter känner ni säkert också igen och även den är perfekt nu på hösten för att behålla solbrännan och för att ge resten av din kropp återfuktning och näring.

Ett helt nytt varumärke som heter Formula PURA har jag också fått prova. Det är ren makeup utan tillsatser och jag fick mascara, nagellack och läppstift. Mascaran ger en härlig volym och den är berikad med arganolja, vitamin E och olivoljevax som skyddar och stärker fransarna. Nagellacket och läppstiftet har en fin röd färg och nagellacket gav en fin glans och torkade snabbt. Läppstiftet ger en skyddande och återfuktande känsla och båda finns i många olika färger.

 

Miyo är en palett med 5 stycken matchande ögonskuggsnyanser och finns i 7 olika färgkombinationer. Jag gillade de dova beige/bruna färgerna som jag fick nu för det är färger som jag verkligen använder. 
BaByliss Paris har en professionell foundationsvamp med handtag som passar både flytande och compact foundation.

  

Tradebanco marknadsför och distribuerar produkter inom make-up, hudvård, dofter, hygienartiklar, hårvård och håraccessoarer. Det är ledande och nischade varumärken som är starka på marknaden.

Inga kommentarer: