onsdag 14 september 2016

Inredningsinspiration hos Polhem PR

Polhem PR bjöd på lunch förra veckan för att visa upp deras kunders nya kollektioner. Det var allt ifrån vackra rejäla skärbrädor och kastruller från Teakhouse och de Buyer och snygg inredning från Royal design.


Indiska fick oss att längta till julen med fin juldukning och glögg.

 
 

Indiska har även lanserat en skönhetsserie som heter Simply Natural som har fokus på välbefinnande och hållbarhet. Mer info kommer att komma om det.

  

Fint keramik från Paradisverkstaden (De har jag skrivit om förut).


Classic Textiles of Sweden presenterade hållbar, miljövänlig och vacker textil. 40% av all bomull från dem är GOTS-certificerat och/eller ekologiskt och resterande är ytterligare ca 40% ekologiskt infärgad.


Finlayson är ett finskt varumärke som jag också skrivit om förut. Jag älskar deras färgspråk och deras elefantmönster är min favorit! Här visar de deras julnyhet Christmas Moomin.


Sen har vi Jotex som nu satsar mer på murrigt och varma färger. De uppmanar oss att vara trendiga och slå in våra julklappar med textilier.


Kommer ni ihåg Jotex runda sittpuffar som kom förra året? Nu är de uppdaterade i nya färger och i fyrkantiga former. Så snygga!


Kanske denna guldiga klänning till nyårsfesten? Gärna för mig :-)

Inga kommentarer: