onsdag 28 september 2016

Godsaker i en WomsaBox

Det är populärt med boxar nu, vet inte hur många boxar jag fått den sista tiden men det är ett smart sätt för företag att marknadsföra sig och det är ju väldigt roligt för oss konsumenter att få prova många olika nyheter som man kanske aldrig skulle ha testat annars. Nu har jag även fått hem en Womsa-box och den innehöll produkter från 6 olika företag. Womsa är en ny bloggportal som drivs av två vänner till mig.


En Massageborste från HannaKaffepanna är ju perfekt att ha i duschen nu när all solbränna börjar falla av och huden behöver få tillbaka sin lyster!


BelVita Kex är goda frukostkex och perfekt för såna som mig som kan "glömma" att äta frukost om ingen påminner mig. De innehåller mycket kostfibrer och är baserat på minst fem olika sorters fullkorn, Det paketet står redan placerat här bredvid min dator så att jag lätt kan mumsa i mig när timmarna rusar iväg :-)


Till frukostkexen kan det också vara gott med en kopp Ekologiskt vitt Te med hallonsmak, gillar detta från Kung Markatta. Jag är egentligen ingen stordrickare av Te och det var nog första gången jag smakade vitt te men kommer absolut få i mig den här förpackningen utan problem!


Håroljan från Rapunzel of Sweden är en härlig olja som ger glans, fukt och vård till håret. Den tar jag i varje morgon och håret blir mjukt och följsamt.


Sen fick jag även sugrör från Linas Glädjeyra som är en webbutik med fokus på glädje och fest och sist men inte minst Apelsinvatten från Loka!

Inga kommentarer: