tisdag 13 september 2016

Babblarna på Cirkus

I torsdags var jag, Jocke och barnen inbjudna till premiären av Cirkus Scott och Babblarna. Vi älskar Babblarna så därför ville vi självklart gå och se dem och det var Babblarna som gjorde föreställningen! Jag är en av dem som inte tycker så mycket om att se djur på Cirkus så därför tycker jag att det är bra att de satsar på annat också och förutom Babblarna hade jag velat se mer akrobatik! De som fanns var jätte duktiga men jag hade velat se ännu mer och varför inte använda sig av andra talangfulla människor från bl.a. TV-programmet Talang? Barnen fick också ta med sig varsin kompis och de gav alla fyra tummen upp för föreställningen.

 

Bäst av allt var ändå att få kramas med alla efteråt!

  

Föreställningen Babblarna på Cirkus Scott håller på fram till den 25 september och biljetter finns att köpa på deras hemsida: www.cirkusscott.se 

(Förlåt för dåliga mobilbilder....)

Inga kommentarer: