måndag 8 augusti 2016

Såg ni oss på TV:n?

Såg ni oss på Sommarkväll med Rickard Olsson i lördags på SVT? Om ni inte gjorde det så är ni förlåten för vi syntes inte så mycket då vi satt på "läktaren". Men ni såg säkert Jocke och hans fina skjorta som han fått av mig. Han var lite tveksam först om han skulle bära en "Hawaii" skjorta i TV men han litade på mig och han fick så mycket beröm för den så det är ju jätte kul! Skjortan är designad av Glenn Strömberg och sponsrad av Kappahl.


Veckans artister var Kleerup och Cherrie. 


Här är det grymma bandet med Jocke Niehoff, Jimmy Wahlsteen, Simon Santunione och Julia Falthin.

 

Efter inspelningen så blev det efterfest med Max bakom DJ båset! Vi blev även bjuden på en god Tapas middag.


Även jag bar min klänning som jag fått från Kappahl:


Barnen pratade Wild Kids med Rickard Olsson och vi blev inbjudna till inspelningen av årets Wild Kids men vi får se om vi hinner åka dit då det spelas in på Kolmården redan nästa vecka.

Inga kommentarer: