söndag 31 juli 2016

Smilla på scen med Mojje!

Äpplet faller inte långt från trädet sägs det ju och medan pappa Jocke står på scen med Michael Bolton så står dotter Smilla på scen med Mojje.... på min bekostnad ;-)

Så här gick det till:
Vi var på HudikKalaset i fredags för att titta på Mojje och Mojje frågar från scenen om något barn har en mamma som brukar prutta och självklart sträcker min underbara dotter upp handen! Mojje kommer ner till oss och frågar Smilla vad hennes mamma heter i för- och efternamn och sen berättar han för hela publiken att "Annelie Niehoff är minsann en riktig storpruttare" och att han vill tillägna nästa sång till mig.... han börjar då att sjunga på sin sång, "Varför pruttar mamma" och efter ett tag avbryter han och ber Smilla komma upp på scenen och sjunga klart sången med honom. Ha ha... helt sjukt roligt och efteråt blir det bestämt att Mojje och jag ska ha delad vårdnad om Smilla så att hon kan fortsätta följa med honom på turné ;-) Både Smilla och jag får en varsin skiva av honom och på min ringar han såklart in pruttlåten!


Har även lagt ut en film på You Tube om ni vill se, klicka i så fall på denna bild:


Efteråt gick vi på Tivoli och barnen fick åka karuseller tills de nästan storknade. Men roligt hade de och det blev en väldigt rolig dag för oss!

Inga kommentarer: