fredag 29 juli 2016

Jocke på turné med Michael Bolton

Igår spelade Jocke i Varberg med bl.a. Michael Bolton, Robert Wells, Wiktoria och LaGaylia och ikväll har de spelat i Kristianstad. Hela turnéschemat ser ni på bilden här:


Från början var det tänkt att jag och barnen skulle hänga med men vi bestämde oss för att vara i stugan istället. Det hade varit roligt att hänga med och gissa om jag blev överraskad när de alla ringde och sjöng för mig igår kväll :-) Det är inte ofta man får födelsedagssång av världsartister ;-)


Ja, som sagt så fyllde jag år igår och vi hade en mysig dag här i stugan och jag blev firad med sång, blommor och paket. Mer om detta skriver jag imorgon då mina ögon går i kors av trötthet just nu, jag måste sluta att blogga så här sent på nätterna ;-)
Kram!

Inga kommentarer: