onsdag 13 juli 2016

Idyllien och Vifa högtalare

Om du besöker Sturegallerian i Stockholm så måste du göra ett besök i butiken Idyllien. Idyllien har underbara doftprodukter som kommer från Visby på Gotland och de är producerade av bästa råvaror! I deras lotioner finns ekologisk arganolja och sheasmör och i doftljusen finns förstklassisk sojavax. De har över 200 egna artiklar för hem och kropp och har även en egen webbshop.


Flera gånger har jag skrivit om högtalare här i bloggen om hur jag och min älskade man är oense om vad vi ska ha för högtalare. Såklart håller jag med om att det viktigaste är ett bra ljud men de måste även vara snygga i designen tycker jag och nu har jag "hittat" coola högtalare som gärna får flytta hem till oss! Vifa högtalare är i nordisk design, de kombinerar avancerad ljud- och högtalarteknik med stilren design. De är klädda i högkvalitativ textil från Kvadrat och tillverkas i Danmark. Dessa heter Copenhagen och har enkla, strama linjer och materialval.
Helsinki är små och lätt att bära med sig, som en handväska med en läderrem i ekologiskt läder.

Oslos formspråk bär en rå enkelhet och har en fyllig musikåtergivande och en imponerande uppspelningsvolym.

Inga kommentarer: