söndag 24 juli 2016

En sommarkväll med ett glas rosé...

Idag har det varit varmt igen men det har också kommit en regnskur och lite åska men regna får det gärna göra lite grann för blommornas skull. Bara det blir sol sen igen och det blev det ju :-)

Nu sitter jag här i stugan och planerar inför veckan, vi får besök av vänner från Stockholm imorgon som ska stanna några dagar så det ska bli kul för barnen att få kompisar på besök och för mig att ha någon att dricka vin med på kvällarna när de somnat. Finns inget mysigare än att sitta en sommarkväll med ett glas rosévin och bara snacka "skit".


Nu sover barnen och jag hör att det regnar igen ute så jag ska också gå och lägga mig och ligga och lyssna på smattret ett tag. Älskar att vara ledig och inte ha några måsten och krav. God natt och sov så gott!

Inga kommentarer: