lördag 30 juli 2016

Älskar att fylla år!

Vilka mysiga dagar vi har haft med våra vänner Helena, Tilda och Linnea! Vädret fortsätter att imponera och både mammor och barn håller sams :-)


Det är tredje året som de är här och hälsar på och förr om åren har vi knökat in oss i stugan men i år har de med sig en egen husbil som de sover i.


Jag passade på att fylla år också häromdagen och jag, med stor hjälp av grillexperten Helena, grillade lax i foliepaket som vi sen bjöd mamma, pappa och grannar på. Helena lagade maten och jag blandade drinkar och bjöd på cheesecake. Recept på både cheesecake och drinkar kommer i nästa inlägg!


Det var inte bara jag som bakade utan jag blev även bjuden på en Lakritskladdkaka av min lillasyster och den var ljuvligt god! Just nu växer det massa hallon överallt så därför blev det "hallontema" denna födelsedag både på hennes kaka och min kaka och det kändes så lyxigt eftersom jag älskar färska hallon! 


Tack alla som grattat mig här på bloggen, Instagram och på Facebook! Jag har försökt tacka er alla personligen men då över 250 personer skrivit till mig så kanske jag råkat missa någon, ber om ursäkt i så fall! 
Kram och god natt! (Hur kunde klockan bli så här mycket, igen!?)

Inga kommentarer: