tisdag 7 juni 2016

Picknick, presenter och medaljer

Ikväll har vi haft en mysig picknick med Smillas klass, föräldrar och fröknar. Så himla mysigt att få umgås lite utanför skolan och att vi föräldrar får lite mer tid att prata med varandra också.


Jag hade även gjort iordning presenter till alla fröknar för att tacka för denna termin.


I helgen firade mina svärföräldrar guldbröllop, tänk att få uppleva känslan att ha varit gifta i 50 år! Den känslan kommer tyvärr jag och Jocke aldrig få uppleva eller jo kanske, om vi blir 90 år gamla så.... om vi får leva så länge så lovar jag att fira med både champagne och hummer och kanske jag ska be Smilla och Max att köpa guldmedaljer till oss ;-)


Nu ska jag sätta mig och gå igenom alla bilder från gårdagens nationaldagsfirande, vi hade en fantastisk dag och jag fotade många härliga bilder som jag vill visa er.

Inga kommentarer: