måndag 27 juni 2016

När man är en torris...

För ungefär 90 dagar sen så blev jag inbjuden till ett event där Imedeen ville visa mig hur min hud kan förändras på 90 dagar. Genom att varje dag i 90 dagar äta två tabletter Imedeen Time Perfection så skulle en märkbar skillnad märkas på min hud. Den skulle bli mjukare, smidigare och få mer lyster. Man gjorde en scanning på min hud och då såg den ut så här:


Man konstaterade att min hud är torr och behöver mer fukt och det visste jag ju redan då jag vet att jag är en "torris" och att jag borde ta hand om min hud bättre än vad jag gör. Det var även därför jag ställde upp på detta för att se om detta är något för mig, att tillföra fukt från insidan istället för från utsidan. Efter 90 dagar scannades min hud igen och då såg den ut så här:


Enligt experten så visar bilderna en markant skillnad, jag fick förklarat för mig att de bruna och svarta partierna är större på den sista bilden och det betyder att min hud nu mår mycket bättre. Jag själv har inte märkt någon skillnad på min hud men de rekommenderade mig att ändå fortsätta med tabletterna eftersom 90 dagar inte är tillräckligt länge för en torr hud som min då den behöver lite längre tid på sig att komma i "form". Så jag fortsätter ett tag till så får vi se om jag kommer känna någon skillnad längre fram.

Imedeen Time Perfection säljs i hälsofackhandeln på utvalda apotek och i hälsokostbutiker.
#imedeense

Inga kommentarer: