fredag 3 juni 2016

Månadens Testagram

I månaden Testagram var det jätte bra produkter! Jag har redan provat alla produkter och jag tänkte nu försöka recensera dem så sanningsenligt som möjligt.


Lipton Amazingly Grey är ett gott och smakrikt svart té med smak av Bergamott och citrus. En Nutrilett Breakfastbar med smak av äpple/kanel passar utmärkt som mellanmål för mig, den är krispig och har ett högt innehåll av protein och fiber med quinoa, havre, äpple och kanel.


Appletiser - 100% äppeljuice utan tillsatt socker, konserveringsmedel eller färgämnen. Hur gott som helst och passar perfekt som alkoholfri variant till sommarens grillmiddagar!


Bliw kök är den perfekta tvålen att ha i köket! Den är specialgjord för att ta bort oönskad doft från händerna och doftar gott av lime och vildtimjan. 


Nivea Sun Kids Pocket Size är perfekt att skicka med barnen till skolan nu när det är så soligt på dagarna. Barnen kan lätt smörja in sig själva och den är i perfekt storlek och ger ett långvarigt skydd som lämpar sig för barns känsliga hud.


Skittles Wild Berry - Ett godis som försvann fort ner i våra magar, olika smaker av skogsbär som tex. blåbär, hallon, körsbär och äpple. Mums!


Colgate Max White Expert White - En tandkräm som jag skrivit om förr och som jag använder dagligen, den lovar vitare tänder men jag kan inte gå i god om det stämmer då jag inte har problem med gula tänder men jag gillar den fräscha och rena smaken som blir i munnen efter varje tandborstning.

NIVEA Creme Care Facial Cleansing Wipes - Smidiga våtservetter att ta bort smink och tvätta ansiktet med. Perfekt att ha i väskan i sommar när man känner för ett spontant dopp i havet eller bara snabbt vill fräscha till sig på resan.

Inga kommentarer: