lördag 11 juni 2016

Barnskor - Move by Melton

Jag tycker att det är svårt med skor! Allra helst till barnen, deras fötter växer ju så fort nu och det känns som man inte gör annat än köper nya skor till dem. Ibland blir man supernöjd med skoköpet och ibland kommer barnen hem med skavsår eller säger att de inte gillar skorna och då är det inte så himla roligt. När jag var hos Mildh Pr sist så såg jag ett för mig nytt skomärke för barn och jag blev helt kär! Märket heter Move by Melton och de har så fina skor och jag vet att även barnen skulle älska dem!


Visst är de snygga? Jag är så sugen att prova detta skomärke men då det är kvalitetsskor från Danmark så kostar de såklart lite mer och jag är nyfiken på vad andra tycker om märket innan jag beställer så hör gärna av dig om du har provat Move by Melton, vill höra både ris och ros!
I showrummet hittade jag såklart även skor till mig :-)

Inga kommentarer: