onsdag 3 februari 2016

Favorit bland vardagsrätter

Jag har suttit nästan hela dagen vid datorn, tackade nej till dagens pressvisningar bara för att jag ville få saker gjorda men nu är klockan snart midnatt och det känns inte som jag har fått något gjort! Jo, jag har suttit och strulat med mitt skattekonto och försökt få rätsida på alla papper från skatteverket. Det är det värsta med att vara egenföretagare, att man måste ha koll på så mycket själv. Är så tacksam att jag har min pappa som hjälper mig att deklarera varje år!

Det bästa med att jobba hemma är att man kan planera middagen, man kan i lugn och ro ta fram något i frysen och låta det tina sakta istället för att det ska bli panik över att få middagen färdig. En av våra favoriter bland vardagsrätter är Spagetti Carbonara, det går så himla snabbt, det är enkelt att göra och så sjukt gott!!!


Vad har ni för favorit vardagsrätt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Korv stroganoff! Enkelt, gott och lätt att variera med olika tillbehör :)