måndag 25 januari 2016

Teamledarträff med Zelected By Houze!

I fredags mötte jag upp mina kolleger på Zelected By Houze för att ha en kick off tillsammans med dem. Vi bodde alla på Elite Hotel, Marina Tower här i Stockholm och hade det helt underbart!


Det var så lyxigt att få bo ensam i ett stort härligt rum och jag lyxade till det lite extra genom att sova tvärs över sängen bara för att jag kunde ;-) Det var länge sen jag sov så bra kan jag säga, inga fötter eller armar i ansiktet.


Självklart startade dagen med lite bubbel i glasen ;-)


Vi hade det väldigt trevligt och åt både en god lunch och en god middag i hotellets restaurang.


Dagen efter åkte vi alla till Formex för att träffa våra leverantörer och gå en inköpsrunda för att spana in vad som höstens kollektion kan komma och innehålla.


Nu är Formex slut för den här gången men jag har fortfarande massa bilder kvar att visa er så håll koll både här i bloggen och på instagram om ni är nyfikna! Det kommer även ett inlägg om hur vårens kollektion hos Zbh ser ut!

Inga kommentarer: