lördag 30 januari 2016

Mysig kväll med mitt inredningsteam

Igår kväll hade jag tjejerna i mitt inredningsteam här hemma och vi pratade lite om vårens kollektion och jag bjöd på lasagne till varmrätt och fruktsallad med glass till efterrätt. Jag gjorde lasagnen på Quornfärs och det blev jätte gott! Förutom lök, vitlök, krossade tomater, tomatpuré så har jag alltid riven morot i min lasagne för jag tycker att det blir saftigt och god smak. Sen kryddar jag med salt, peppar och massor av grillkrydda och chili så att det ska bli lite stuns i det hela. Sen är ju pricken över i:et såklart massor av vispgrädde ;-) Mums!
Jag brukar också hacka i champinjoner men det hade jag glömt att köpa den här gången.


Kvällen till ära så invigde jag även min nya fina Paisleymönstrade bordsduk från Chamois. Älskar kvalitén på den och det fina mönstret!


Gillar också mina salt/peppar behållare från Rosendahl.


Och designservetterna från Duni som jag fick på Formex:


Jag gjorde två lasagner, en med lite mer chili och en lite snällare som även barnen kunde äta.


Vi hade så himla trevligt och tiden bara rusade iväg men nu är vi verkligen taggade att köra igång!

Inga kommentarer: