tisdag 19 januari 2016

DON´T FORGET TO DANCE

Precis som jag misstänkte så kom Smilla och Max över till vår säng även inatt och mellan 05.00-07.00 gav jag upp och gick och la mig i Smillas säng. På något vis är det just jag som alltid får ligga och balansera på kanten av sängen och ett tag låg jag till och hade ena foten på golvet som stöd! Ha ha... så ikväll mutade jag dem och sa att om de sover hela natten i sina sängar så får de en överraskning imorgon bitti... jag tror att de kommer att komma över ändå men om de inte gör det så får jag försöka hitta på någon överraskning imorgon bitti och jag tror det får bli lite varm choklad som de annars bara får på helgerna. Men nu väntar vi med spänning och ser hur det går.

I morse var jag inbjuden på pressfrukost till Mildh Press och de visade upp nya fina märken inom både skönhet och smycken. Vad sägs t.ex. om dessa vackra smycken som smyckesföretaget andeliusgribbe skapat?! Stilrena, nätta armband, halsband och örhängen med ideologiska budskap och tillverkade i kirurgiskt stål som pläterats i sterling silver och 24 k guld. Jag blev lite förälskad i ett guldarmband med budskapet Don´t Forget To Dance, så himla fint!


De presenterade även tre nya skönhetsmärken som jag verkligen ser fram emot att prova och jag återkommer med en recension och mer info om dem senare när jag fått lite mer info om dem och bilder.

Imorgon börjar Formex och jag är inbjuden till pressfrukosten kl. 8.30 så det blir en tidig morgon och en lång dag med mååånga steg men ser verkligen fram emot att få gå runt där och frossa i allt vackert!

Inga kommentarer: