måndag 25 januari 2016

Äntligen säljstart!

Igår var det säljstart för Zelected by houze nya vårkollektion! Det känns alltid så roligt och spännande i början av en kollektion att få höra responsen från både säljare och kunder. På fredag har jag bjudit hem mitt team på middag och då ska vi hjälpas åt att planera inför våren. Personligen så gillar jag verkligen hela katalogen och jag ser fram emot att börja sälja och få komma ut och prata om vårens stora trender. Om du vill boka in en visning eller göra en beställning så maila mig: annelie.niehoff@zbh.se eller lämna din mailadress i en kommentar så återkommer jag till dig. Om du bokar idag eller imorgon så får du 100 kr extra att handla för förutom den ordinarie rabatten som värdinnan alltid får. Det är även extra kampanjerbjudanden de här dagarna:

Inga kommentarer: