torsdag 10 december 2015

Ny klocka!

Ikväll kollar vi på Nobelfesten på tv:n och till det dricker vi glögg och äter chokladpraliner. Jag tycker att det är så kul att sitta och kolla på alla vackra klänningar, accessoarer och håruppsättningar och det har blivit lite av en tradition varje år. Sen att jag själv fått närvara vid nobelmiddagen för ett antal år sen gör ju det hela lite roligare också att få tänka tillbaka på hur det var!


Apropå klänningar och accessoarer så har jag nu äntligen bestämt vad jag ska ha på årets nyårsfest och jag har äntligen slagit till på en Lambretta klocka som jag har tittat på väldigt länge. Den blir utmärkt till nyårsstassen och det var perfekt också att Infavour.se har en kampanj att man just nu får ett armband på köpet när man köper klockan! Armbandet hade jag annars aldrig tänkt på men det är ju jätte snyggt tillsammans med klockan och setet kostar just nu bara 1 199 kr hos Infavour.se!


Infavour är en webbshop som levererar smycken som är noga utvalda från ett begränsat antal designers. De kör alltid fri frakt och fri retur vilket jag tycker är rätt viktigt när jag handlar online då det inte ska vara något strul att skicka tillbaka om produkten inte motsvarar ens förväntningar. Det känns skönt att allt börjar falla på plats inför jul och nyår, tror faktiskt att jag även är klar med alla julklappar!

Inga kommentarer: