torsdag 5 mars 2015

Tävling - Berättelsen om Askungen

Vem gillar inte Askungen? Jag älskar i varje fall alla de gamla sagorna om Askungen, Törnrosa och Snövit.
Nu kommer det en ny film om Askungen, "Berättelsen om Askungen" och jag tänkte kolla om ni är sugen att gå och se den på bio? Filmen har premiär fredag den 13:e mars.


Jag kommer utse tre vinnare som vinner följande:
1:a pris: Cinderella skrivblock, Cinderella klocka, Tiara, 2 set av prinsess-suddgummi (formade som prinsessor som man kan pussla med) och två biobiljetter till Berättelsen om Askungen (Se bild).
2:a- 3:e pris: Tiara, 2 set av prinsess-suddgummi och två biobiljetter till Berättelsen om Askungen.


Det enda du behöver göra är att skriva i en kommentar vem du vill se filmen med om du vinner och skriv också din mailadress så att jag kan nå dig ifall du vinner. Du får extra plus i kanten om du delar tävlingsinlägget på din Facebook eller instagram!

Vinnarna utses den 12 mars kl. 22.00.
Lycka till!

36 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle vilja se filmen med min kompis dotter som jag är gudmor till. Hon älskar både gamla som nya prinsessagor och allt som hör till :)
Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

MiaShopping.com sa...

Jag vill gärna gå med min dotter på 7 år. Snart så har hon två småsyskon under två år där hemma och jag vill gärna hinna lägga lite QT med bara henne innan dess.

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Jag skulle helt klart vilja & gå se denna film med min dotter :-) Hon gillar allt som har med prinsessor att göra. Nu håller vi tummarna!

josephine.granholm@comhem.se

Anonym sa...

Visst vill jag tävla! Vill så gärna ta med min 8 åriga dotter på denna film. En riktig tjejdag i stan vore toppen! Med vänlig hälsning, Helene mail: cademarkmartinsson@hotmail.com

Evelina sa...

Klart jag vill tävla. Om jag vann skulle jag ta med min äldsta och bästa vän Linda (33 år) på bio. Hon ÄLSKAR Disney så självklart måste hon få se denna film =)

evelina._.mattsson@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är med. Jag skulle ta med Melvin på en mysig biodejt.

Har delat på FB, Anna Karlsson

delat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/03/05/askungen-123/

blogg@annakarlsson.se

Fröken M sa...

Jag vill gå med min vän Mia.
Vi har pratat hur länge som helst om att hitta på något utan män och barn, men vi kommer aldrig iväg !
Det här är en film man "måste" se,
så jag hoppas jag får bjuda med henne på en mysig stund i biomörkret !
delar på fb - Michaela Ambjörnsson.

Med vänlig hälsning Fröken M
frokenmela@mail.com

Anonym sa...

Hej hej!

Jag skulle gärna vilja se denna med min fantastiska pojkvän som precis som jag älskar fantasy historier och vad är inte bättre än klassiska Askungen :D

Håller tummarna för fullt och önskar dig samtidig en fortsatt trevlig vecka!
Hälsningar Frida Elmgren
fridaelmgren@yahoo.se

Lina -mamma till elias&meja sa...

Jag hade så gärna velat ta med min älskade lilla dotter som är helt tokig i prinsessor!! En fantastisk liten gåva till världens finaste lilla tjej ❤️

Linelia@hotmail.se

Annika sa...

Jag är självklart med och vill se den med min syster, vi växte upp med Disney och såg varje film två gånger på raken varje gång vi kollade på film.

Molly sa...

Om jag vinner skulle jag vilja se Askungen med min lillasyster :)

mail: ferm.molly@gmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg.
Klart jag tar chansen att vinna härliga mysbiobiljetter :)
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
Jag skulle gå på bio med min lilla goding Elliot, vi brukar passa på när han kommer till farmor för vi gillar det skarpt bägge 2, efter brukar vi äta gott på city och prata om vad vi tyckte om filmen :)
frisanpoxy@hotmail.se
Skickar över vårvarma kramar till alla som vill ha törs ta emot och behöver :)

yaiza aho sa...

Jag skulle gå med min dotter på 10år, började jobba natt lagom till jul förra året och har väl inte varit så pigg och närvarande sen dess, så en kväll bara för henne och mig vore super :-)

ÖKA DIN LIVSGLÄDJE sa...

Jag vill se filmen med min egen lilla prinsessa förstås! Min dotter Ronja som bara älskar allt som har med prinsessor att göra. En mysig mor och dotter-stund ihop är aldrig fel! ;)

Carolina Åhsberg sa...

Den här vinsten skulle jag så gärna vilja unna min dotter, hon har nyligen fyllt 6 år och det är mycket som händer i hennes lilla kropp och huvud just nu, många tankar och funderingar på allt möjligt och eftersom storebrorsan redan går i skolan så har hon fallit lite i skymundan i vissa lägen – jag tror att hon skulle behöva lite egentid med mamma, biobiljetter till favoritprinsessan och kanske ytterligare någon överraskning vore ju helt amazing!

Delar tävlingen på FB (Carolina Åhsberg)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Men oh vilken härlig tävling. Skulle vilja vinna till mina döttrar. Den stora tjejen och jag skulle gå och se filmen tillsammans och den minsta skulle få prylarna. Min stora dotter får sällan egentid med mig och det skulle vara värdefullt att ha en anledning som bara hon och jag kan göra tillsammans. Efter att ha både plockat ur diskmaskin och städat idag tills vi kom hem tycker jag hon är värd något extra <3

Delar på fb. Lottiz Törnqvist.
Håller tummarna :-D
lotten_81@spray.se

Erika Drewke sa...

Delar på fb, Erika Drewke.
Jag hade tagit med min lilla guddotter och skämt bort henne på hennes första biobesök!
drewke.erika@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja låta min väns döttrar Hanna och Lisa se den. De är så gulliga mot min ettåring. Inga elaka styvsystrar där inte!

Anonym sa...

Jag skulle vilja se den med min lilla brorson.
carrofrisk@hotmail.com

Anonym sa...

En film som Askungen kan ingen bli för gammal för
Älskar den filmen,på film kan man få drömma sig bort till ett sagoland ,tänk då om man på duken fick uppleva det tillsammans med en prinsess tokig tjej .vore super kul att få ge henne det som överraskning
Blibest@hotmail.com

Anonym sa...

En film som Askungen blir ingen för gammal att se,på film kan man få drömma sig bort till ett sagoland ,tänk om man på stora duken fick göra det tillsammans med två prinsesstokiga små tjejer vore super att få ge dom det
blibest@hotmail.com

Sveas mamma sa...

Det viktigaste i min dotter Sveas (4år) liv just nu är prinsessor, prinsar och att dom blir kära och kysser varandra. Att få se denna filmen skulle vara en dröm för henne! Att få se den tillsammans med henne en dröm för mig :) Hälsningar mamma Lotti (lottihenning@hotmail.com)

Matilda sa...

Hej! Är gärna med :)

Jag skulle vilja bjuda med min kompis Frida för att se den! Träffar henne alltför sällan och vi båda gillar sådana här "riktiga och lite vuxnare" Disney-filmer.

Sakerna skulle nog sonen få ge bort i födelsedagspresent till någon på dagis :) Om han inte vill behålla det själv vill säga??

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

Vet två tjejer som skulle bli jätte glada här hemma om vi vann.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

Anonym sa...

Hej, jag tar med mig min systerdotter som är fullständigt tokig i Askungen.

hannawe@live.se

Anonym sa...

Mitt hem är mitt slott, och min man är min pris!!underbara Askungen är på bal dansande med sin prins ,goda fen gav Askungen biljett som förde henne rätt .
Önskar nu att du för mig rätt så att jag kan gå på bal på vita duken med en prinsess tokig tjej
Elisabeth

Blibest@hotmail.com

millah sa...

1. Min dotter pratar så om den här filmen och har
aldrig varit på bio så det skulle betyda så mycket att få överraska henne
med detta pris, och sen en mysig kväll, mor och dotter, bara vi!
Hoppas verkligen på tur!

2. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/march/a-s-k-u-n-g-e-n.html

Hoppas Hoppas Hoppas! Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Ingela sa...

JAg skulle vilja gå med min grannflicka som kommer över och leker med barnen och grejar. Hon är så söt go o rar så därför skulle ja vilja göra något för henne för en gångs skull.
ingelazackrisson@gmail.com

Sanna sa...

Jag är självklart med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna och bjuda med mig min älskade dotter Alva på 7 år. Hon älskar prinsessor och allt som hör till, och har pratat mycket om denna film. Vi fick även nyligen nys om att Frostfever, den nya Frost filmen kommer visas i samband med filmen vilket gör att filmen nu känns ännu mer klickande att se. Vore kort sagt därför underbart satt få vinna.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle överraska min dotter Hedda. Vi skulle ha en heldag tillsammans , bio o fika. Bara vi två 💜 ha det gott
jhulta@hotmail.com

Malin - MalinBelle.com sa...

Jag vill se filmen med min vän som också är ett stort Disney fan precis som jag och dessutom är Askungen hennes favorit Disney prinsessa!

contact(at)malinbelle.com

Carina Wiberg sa...

Min son som är 8 år och fullkomligt älskar Askungen, Törnrosa och Snövit.
Roligt att det har kommit en ny film av favoriterna som vi ser fram emot med spänning!

elisabethwiberg@telia.com

Anonym sa...

Jag har aldrig varit på bio med min 7 åriga dotter så det skulle vara så roligt om vi vann! Håller tummarna!

stinamoberg@gmail.com

Ed sa...

Hej!
Jag skulle ta med mig min guddotter och för att inte lillasyster ska känna sig utanför får hon de fina sakerna att leka med 😊 mvh
Ed

Wakko_6@hotmail.com

Linnea- Mamma till Ebba & Sixten sa...

Jag skulle vilja gå på bio med min dottern Ebba som är åtta år, det hade varit helt underbart att få lite egentid tillsammans från grabbarna här hemma. Hon äääälskar prinsessor och hoppade till i soffan när hon såg en reklamsnutt på filmen för några dagar sedan. :)

Håller tummarna!

linnoea_89@hotmail.com

Daniel sa...

Jag är en pappa omgiven av Disneygalna prinsessor här hemma (inkl frun).
Jag skulle vilja ge detta pris till min fru och min dotter, så de kan ha en mysig stund tillsammans!
Om jag dessutom hade turen att vinna prinsess-saker skulle jag lägga de i ett påskägg och gömma så får dottern leta fram det nu till påsk!
Hoppas på tur!
Med vänlig hälsning,
Daniel
mounte@outlook.com