torsdag 13 november 2014

Sätt din känsliga hud på prov

Nivea är Reddvilles partner denna månad och tillsammans har de en stor kampanj om den nya hudvårdsserien NIVEA SENSITIVE för känslig hud.

56% av Sveriges kvinnor upplever att de har känslig hud och för dessa finns nu NIVEA sensitive face care, en ny linje med hudvårdsprodukter som återfuktar ansiktet och motverkar de tre tecknen på känslig hud; rodnad, stramhet och torrhet. Nivea innehåller ingen parfym, parabener eller färgämnen.

Som VIP bloggare fick jag hem hela Nivea Sensitive serien som består av fyra produkter: Sensitive Day cream, Sensitive Night cream, Sensitive Cleansing Milk och den nya rengöringsprodukten Sensitive 3-in-1 Micellar water. Du kan läsa mer om produkterna här.


Tack bästa Reddville för att jag får vara er Shesocial Bloggare och varje månad få blogga om era fina kampanjer! Sen tycker jag att det är alla kvinnors rätt att få gratis tamponger så jag hoppas att jag genom mina blogginlägg kan tipsa många nya kvinnor om er!

Inga kommentarer: