onsdag 19 november 2014

Gör fina minnesböcker med Smartphoto!

Är ni duktiga på att framkalla era foton? Jag är faktiskt rätt duktig och jag tycker att det är jätte roligt! Att göra fotoböcker är absolut det bästa tycker jag, dels är det rätt enkelt men framför allt så är det så himla roligt att sitta och bläddra i böckerna efteråt!
Jag brukar testa lite olika företag och den här gången har jag provat Smartphoto!

Lyxade till det med läderpärm den här gången och jag gjorde en fotobok från julen 2013 som vi firade nere i Skåne.


Förutom fotoböcker så går det att beställa bl.a. julkort, canvas, almanackor, mobilskal och både muggar och kuddar med sitt eget fotomotiv. Spana in denna inspirationsfilmen om du behöver inspiration:
http://www.smartphoto.se/tv-spot


Smartphoto har 100% nöjd garanti. Så skulle du inte vara helt nöjd med produkten du beställt så får du beställa ny produkt utan kostnad!

Inga kommentarer: