måndag 10 november 2014

Bästa helgen på länge!!!

Så var en av de bästa helger på länge över, Jocke som mycket sällan är ledig en hel helg blev plötsligt det så vi fick massor av familjetid! På dagarna har det varit skridskoskola, fotbollsskola och olika kalas, Max och Jocke har också hunnit gå på Monster Jam på Friends Arena till Max stora glädje! Snacka om att det var en liten lycklig kille som kom hem efteråt och han lär prata om det lääänge :-)

På kvällarna har vi ätit goda middagar, druckit vin och vi har även lyxat med det absolut godaste vi vet nämligen skaldjur, äkta champagne och gåslever!!! Jag vet att man inte ska äta gåslever för de behandlar inte gässen på bra sätt men ibland måste man få unna sig och vi äter inte lika ofta som vi åt förut ;-)


Vi fick även rå om Jocke hela Farsdag! Från början skulle han ju jobbat då också men nu kunde vi äta en lång frukost tillsammans, barnen gav honom presenter och teckningar och på kvällen blev det räkmacka med mousserande.


Hela förra veckan var jag dunderförkyld och hade ingen ork alls att göra någonting kändes det som men jag fick i varje fall klart väggen i sovrummet så nu har vi äntligen fått ordning där! Nu väntar bara några väggar till plus några möbler... det går sakta med säkert :-)
Det kommer ett eget inlägg om renoveringen snart!

Jag är fortfarande lite förkyld men känner att det är på väg åt rätt håll, har några massagekunder den här veckan men annars är det rätt lugnt. Jocke är borta hela veckan så jag får sköta hem och barn vilket jag inte har så mycket emot, älskar att vara hemmafru!

1 kommentar:

Hjärtebarnsmamman sa...

Vad härligt med en så bra helg :)