söndag 22 juni 2014

Sobea - Ekologiska kläder för kvinnor och barn!

För varje dag som går så tänker jag och min familj mer och mer ekologiskt! Varje gång vi handlar mat så är det alltid någon ny ekologisk produkt som inhandlas och till och med när jag köper kläder så brukar jag kolla lite extra!
Det poppar upp fler och fler ekologiska klädmärken på marknaden och ett favoritmärke är Sobea!
Sobea är ett ekologiskt märke och drivs och designas av min vän Beatrice Sjöberg.


Nytt för i år är att Sobea startat homepartyförsäljning där en säljare kommer hem till dig och visar hela Sobeas ekologiska kollektion på ett inspirerande sätt. Dina gäster får prova plaggen i lugn och ro i skön miljö och handlar alltid till 10% rabatt.

Jag kan verkligen rekommendera Sobeas leggings som jag skulle kunna bo i! Så härlig kvalité och så sköna!

Kika in på hemsidan för att se hela kollektionen, anmäl dig till att vara värdinna eller kanske du vill börja sälja kläderna? KLICKA HÄR!

Inga kommentarer: