onsdag 11 juni 2014

Känner du någon som är överkänslig mot godis?

Det blir rätt men ändå fel.... inatt har jag sovit i 10 timmar, 10 säkert välbehövliga timmar men är man inte van att sova så länge så reagerar kroppen fel. Jag har nu jätte ont i huvudet och känner mig tröttare än någonsin :-( Har precis tagit en dusch och en huvudvärkstablett så jag hoppas att det ordnar till sig snart så att jag orkar åka och shoppa :-)

Fick förra veckan ett paket på posten som jag måste visa för det var så gulligt! Perfekt att köpa till någon som är känslig för godis för detta innehåller bara naturliga färg- och smakämnen, de är gelantinfria, laktosfria, glutenfria och nötfria! Alltså helt perfekt för alla som är överkänsliga! Den söta kartongen liknar en Koala björn och godiset heter Goody Good Stuff! Finns att köpa både på ICA, COOP, Hemköp och Willys.

Inga kommentarer: