torsdag 5 juni 2014

Från ABBA till BABSAN

Idag är det Sveriges Nationaldag och det måste vi såklart fira. För ett år sen var jag i Kina på Svenska Ambassaden i Peking och firade tillsammans med ABBA. Hade hoppats på att få vara där i år igen men istället ska vi fira tillsammans med Babsan i Huddinge Centrum :-)
Jocke ska nämligen spela där tillsammans med honom och några hemliga artister så det blir säkert roligt, framför allt för barnen!


Vart ska ni fira?

Sen i helgen ska jag baka och fixa inför Smillas 7 års kalas på söndag och jag ska även fixa med avslutningspresenter till alla pedagoger och lärare. Duktig "klassmamma" som jag är så fixar jag åter igen alla presenter både till Smillas skola och till Max dagis plus att en annan mamma också frågade om jag kunde fixa till deras dagis... Visst varför inte? Jag tycker ju att det är jätte roligt, önskar bara att dygnet hade fler timmar....

Inga kommentarer: