torsdag 12 juni 2014

Dagens shopping!

Idag blev det en heldag i Täby Centrum och det bästa av allt är att Jocke följde med! Vi shoppade massor och dyrt blev det men vi hade hur mysigt som helst, åt god lunch och fikade!


Jag handlade två nya BH:ar på Twilfit, en vardags BH från Triumph och en lite lyxigare från Chantelle, det är så svårt att hitta bra BH:ar tycker jag och idag råkade jag hitta två som satt klockrent och kände att jag bara måste ha dem! Hittade även en bikini vilket också var välbehövligt då jag inte ens vågar tänka på hur länge jag haft mina gamla.... Det blev också en spetsklänning som jag kanske ska ha på lördag, den var kanske också i dyraste laget men jag gillar den.... Jocke tycker att jag ska ha den men jag är faktiskt lite osäker, tycker att den satt lite väl tight och jag skulle gärna vilja gå ner några kilon till innan.... vi får se hur modig jag är på lördag när jag måste bestämma mig :-)
Sen blev det en glödlampa till min "Industri-lampa", tror att den blir bra men den får nog flytta in i sovrummet då jag inte tycker att den passar riktigt bra i vardagsrummet och den kommer att göra sig klockren till vår kommande målade stenvägg i vårt sovrum ...


Jocke köpte också lite kläder och sen de andra grejerna vi köpte är jag ganska oskyldig till... Jocke bedyrade att vi verkligen behöver en ny iPad, fler trådlösa nätverkshårddiskar och en massa andra elektronikprylar som jag inte förstår mig på... Ja, ja... han blev lycklig i varje fall ;-)

Inga kommentarer: