lördag 28 juni 2014

Äntligen här igen!

I nästan ett år har jag längtat att få återvända hit till Ystad Saltsjöbad och nu är jag äntligen här igen!
Fjärde gången som jag är inbjuden av bästa företaget Living and Room att närvara på deras Teamleader Kick Off just här i Ystad Saltsjöbad!


När vi checkade in så var vädret fantastiskt så vi satt en stund vid poolen och njöt av lite gott vin innan vi gick upp på rummen och fixade oss inför kvällens middag. 


Som vanligt är även maten fantastisk här på Ystad Saltsjöbad!


Har lagt ut lite fler bilder på instagram om ni är nyfiken (niehoffs) för som vanligt nattbloggar jag och är super trött och imorgon bitti klockan 07.30 är det frukost!
Avslutar inlägget med att lägga ut en bild på mig och tre superduktiga tjejer från mitt team! Det brukar bara vara vi teamleader som blir inbjudna men i år fick vi ta med oss våra bästa säljare! Jätte kul!


Kram och god natt!

Inga kommentarer: