söndag 16 december 2012

Olycka i rulltrappa

Igår när vi åkte rulltrappa i t-banan på Östermalm så fastnade jag med skon i rulltrappan när jag skulle hoppa av! Max ramlade precis innan vi skulle hoppa av rulltrappan så jag blev lite sen av eftersom jag måste lyfta upp honom och märker i min förtvivlan att jag sitter fast när vi ska av! Så jag rycker av all min kraft så att jag kommer loss men mina favorit UGGs går sönder! Ska man verkligen kunna fastna såhär? Läskigt! Mina enda vinterskor som är varma är trasiga, bhuhu :-(
Kan man stämma de som äger rulltrappan tro? Jag har ju inte råd att köpa nya UGGs den här månaden och jag har ju sagt till tomten att jag inte behöver några julklappar i år... men kanske man kan ångra sig och i varje fall få skriva upp ett par nya vinterskor på önskelistan....?


Inga kommentarer: