lördag 29 december 2012

Nackspärr, regn och stök

I morse vaknade jag med en nackspärr som heter duga! Jag kunde knappt röra mig så jag sa till barnen att de kunde gå upp och leka så länge för jag var tvungen att lägga mig på spikmattan en stund. När jag en halvtimme senare kom upp med samma hemska nackspärr så möttes jag av ett bombnedslag som heter duga, barnen hade vänt upp och ner på alla våra väskor för att leta fram deras julklappar som de fått.... vi hade planer på att besöka Skansen idag men eftersom jag knappt kan röra mig och det dessutom regnar ute så blir vi hemma och försöker röja i oredan istället.

Vi får se om vi kommer iväg till affären i varje fall och kan handla inför nyårsafton så man slipper trängas med alla de andra imorgon och på måndag.

Imorgon ska vi på Disney on ice på Globen och gissa om barnen längtar, vi har suttit och kollat på klipp på You Tube så nu längtar de ännu mer :-) Jag tror att det fortfarande finns biljetter kvar ifall ni vill gå, de kommer ju även ner till Malmö och Göteborg i början på nästa år.


Inga kommentarer: