lördag 15 december 2012

Audition

Nu sitter jag med ett glas vin i soffan, mätt och belåten tillsammans med mina svärföräldrar. Barnen sover och Jocke är iväg på en spelning i Uppsala.

Idag har Max varit tillsammans med farmor och farfar och åkt pulka medan jag och Smilla varit på kalas i Bromma. Efter kalaset åkte vi direkt till Söder eftersom Smilla skulle vara med på en audition.


Audition gick bra och jag är så imponerad över Smilla! När vi kom dit så fick hon sätta på sig några kläder från företaget och sen fick hon ställa sig framför alla och under 2 minuter skulle hon dansa för dem hur hon ville och sen blev hon fotad och lite intervjuad. Hon var så duktig men jag såg att det var hård konkurrens, de andra barnen var lite större och de hade övat in koreografi vilket vi inte gjort alls. Men även om hon inte blir utvald så var detta en väldigt bra erfarenhet och nästa gång vet vi hur det går till och vi kanske ska förbereda oss lite mer.

Inga kommentarer: