onsdag 14 november 2012

Världspremiär Breaking Dawn

Som ni vet så blev jag medbjuden av min kompis Sara Varga till världspremiären av filmen Breaking Dawn. Det var nog den galnaste Röda Mattan premiären jag varit på då Sara är väldigt "eftertraktad" hos fotograferna och vi fotades säkert av runt 50 stycken. Idag har jag suttit och surfat runt lite och hittat tre stycken bilder på oss, om ni hittar fler så får ni jätte gärna tipsa! Har hittat på Finest.se, Expressen och Improve me.


Till bion bjöds det på mycket gottigheter, så mycket så att man inte ens orkade smaka allt ;-)


Efter bion som var helt ok så tog vi taxi hem till oss där våra käre män mötte oss i dörren med champagne och sen fick vi sätta oss till bords och avnjuta en fantastisk middag! Vi satt och pratade och myste fram till 04.00 imorse så idag är vi lite trötta i mössan ;-)

Smilla hade svårt att sova när hennes favorit Sara var här så efter ett antal sånger där även Smilla fick sitta i Saras knä och sjunga "Spring för livet" tillsammans med henne så blev hon till slut nöjd ;-)

Ja, hur gick det då med vår stökiga lägenhet? Jo, faktiskt så imponerade Jocke på mig och hade faktiskt städat helt ok ;-)

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Men oj vad du är ute på en massa skoj!
Uppe till fyra en vardag, puh, det hade jag inte fixat. Fast sonen envisas ju med att vakna innan sex..
Hoppas att du får sova gott inatt!
Kram