tisdag 21 augusti 2012

Tävling - Natusan

Det var länge sen jag hade en tävling här på bloggen så jag tänkte ha en nu :-)

När man har små barn så finns det ett märke som är ett måste tycker jag och det är Natusan. Jag använder det dagligen till mina barn och om jag ska erkänna faktiskt också till mig själv ibland ;-) Det är så skönt att krypa ner i ett bad som innehåller några droppar babyolja eller ta några droppar på händerna när någon behöver lite massage. Zinksalvan är inte bara perfekt till barnens rumpor utan även till mina torra armbågar ;-) Våtservetter är också en grej som verkligen är toppen till det mesta!


Nu tänkte jag att TRE stycken av er ska få vinna ett produktkit värt 200 kr/kit! Kitet innehåller alla produkter från serien First Touch, en vårdande och mild serie som passar barn från tidig ålder.

Det enda du behöver göra är att dela denna tävling på Facebook (klicka på "F" här nere) och sen skriva en kommentar här att du är med och tävlar. Glöm inte att lämna mailadress så att jag kan nå dig ifall du blir en av vinnarna!

Sista tävlingsdag är nästa tisdag den 28 augusti!

Lycka till!

17 kommentarer:

Sofie Pramgren sa...

Delar glatt vidare. och JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!
haha

Nås på mailen:
sofie@sanningensrum.se

Julia sa...

Delat och är gärna med och tävlar :)

Anonym sa...

jag vill vara med i denna tävling också.... monicakarlsson59@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med. Perfekt för mig som väntar liten.

Har delat (Anna Karlsson) och även länkat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/22/natusan-288/

blogg@annakarlsson.se

Mormors unge sa...

Jag har delat tävlingen p facebook. Sofia martinsson heter jag.
sg_martinsson@hotmail.com

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är såklart jättegärna med och har delat på FB (Ingrid Polly)!

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Mamma Mia sa...

jag är med och tävlar..för lilla Douglas 5 månaders räkning...Douglas är mitt älskade lilla allergiska barnbarn...har gillat maria wannmyr

miamaria_wannmyr@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är såklart med och delar på FB!
Skulle vara kul att få ge min dotter detta för hennes son, mitt barnbarns hud!

offerbo222@tele2.se

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Åh, jag är absolut med och tävlar! Det är bara Natusan som gäller härhemma, det enda lillans hud tål. Delar vidare och uppmanar mina vänner att tävla också :)

Hoppas på tur!
moniasundgren@hotmail.com

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Jag är med! :) caroliinea@hotmail.com

The Life Of Yarp sa...

åh jag är gärna med =).
väntar äntligen smått efter 6 års längtan, så äntligen ska vi bli föräldrar! delat på Facebook såklart =). (https://www.facebook.com/OnlyYarp)

håller tummarna, kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

Camilla Thåström sa...

Åhh är gärna med och tävlar, har ju mitt 1 mån barnbarn boendes här hemma då min dotter bara är 15 år , så detta hade ju varit perfekt till lilla Zelda. Delar på min FB sida
MVH
Camilla Thåström
krakel67@hotmail.com

Carina sa...

Jag är med och tävlar!,,
carinahelen.andersson@spray.se

Anonym sa...

Delat!

jerker@mac.se

Emma - williams mamma sa...

hej !

jag är med och tävlar :)
Har inte fb men länkar i min blogg: http://lifeofhjorth.blogg.se/2012/august/natusan-288.html#comment

Det där skulle vara jätte bra vinst då min son har ofta torr hy och det behövs alltid =)

Emma - williams mamma
*Hotmail: Emnitus@live.se

christian sa...

jag är med och vill få chansen att vinna =)

1. Har delat vidare på fb (Christian brännvall)

2 Har även länkat: http://drendon.blogg.se/2012/august/natusan-288.html#comment

3. Min mejl: apan_874@hotmail.com

Håller tummar och tår då vi ska få en nykomling, då behövs allt =)

Johanna sa...

Hej, jag är med och tävlar och har delat. Skulle bli så glad om jag
vann ett kit till vår bebis som väntas i oktober :) Mvh johanna--andersson@hotmail.com